Ostu- ja tagastustingimusted - Racing24

Ostu- ja tagastustingimusted - Racing24

Ostu- ja tagastustingimusted - Racing24

Ostu- ja tagastustingimusted - Racing24

Ostu- ja tagastustingimusted - Racing24
Ostu- ja tagastustingimusted - Racing24

Ostu- ja tagastustingimusted

Järgnevad müügitehingute üldtingimused kehtivad kõikidele tarbijaostudele, mis on teostatud meie portaalis www.racing24.ee

Vajutusega klahvile «Osta» tunnistatakse kehtivateks järgmised ostu, kauba eest tasumise, kohaletoimetamise tingimused ja omavad kehtivust järgnevateks lepingulisteks suheteks meie ja tellija - «Teie» vahel.

1. Üldine info

1.1  Racing24 OÜ on teenuse tarnija, kelle poolt loodud internetipood www.racing24.ee vahendab teenuse kasutajale kaupade müüki, edaspidi nimetatud "Müüja".

1.2  Klient on teenuse kasutaja, kes vormistas internetipoes www.racing24.ee tellimuse ja identifitseeris ennast, sisestades tellimusse oma isikuandmed, edaspidi nimetatud "Ostja".

1.3 Racing24 OÜ on õigus ühepoolselt muuta Kasutustingimusi ning igal ajal teha muudatusi Internetipoe poolt pakutavas teenuses, seejuures firma ei ole kohustatud teavitama sellest kirjalikult teenuse kasutajat.

2. Teenuse kasutaja

2.1 "Ostja" kinnitab, et enne ostu-müügi tehingu sooritamist ta on tutvunud internetipoe www.racing24.ee Kasutustingimustega ja on nendega nõus.

3. Hinnad

3.1 Kõik hinnad internetipoes on esitatud eurodes.

3.2 "Müüjal" on õigus muuta hindasid internetipoes suurendamise või vähendamise suunas omal äranägemisel igal ajal.

4. Kaup

4.1 Internetipoes kuvatava kauba olemasolu võib muutuda vastavalt olukorrale laos või tehniliste rikete tõttu internetipoe programmis.

4.2 Kauba kogust internetipoes pidevalt kontrollitakse.

5. Registreerimine ja kaupade soetamine

5.1. Ostude tegemiseks me soovitame Teil registreeruda. Registreerimise protseduur on väga lihtne ja ei ole koormav. Pärast registreerumist Te saate ligipääsu "Isiklikule kontole", kus Te võite alati kontrollida oma ostude staatust. Samuti, meie poes on ette nähtud kingitused ja allahindluste süsteem, mis on kättesaadavad ainult registreerunud klientidele.

• Avage lehekülg kaubaga, mis Teile meeldis, seejärel klikkige klahvile "Osta", ning see lisandub Teie ostude nimekirja.

• Kui Te rohkem midagi osta ei soovi, siis klikkige klahvile "Vormsita tellimus", aga kui soovite lisada ostukorvi teisi kaupu, siis klikkige klahvile "Tagasi" ostude juurde olles "Ostukorvis", Te võite muuta kaupade kogust, mida soovite soetada, või eemaldada kauba, mille lisasite juhuslikult. Kui Te muudate kaupade kogust ostukorvis, siis pärast koguse sisestamist klikkige klahvile "Arvuta ümber". Seejärel klikkige klahvile "Vormista tellimus“.

  • Edasi Te peate täitma isikuandmed:

• Isiku, kes saab saadetise kätte, täis ees-, isa- ja perekonnanimi.

• E-mail – sellele aadressile edastatakse kogu info Teie tellimuse kohta.

• Aadress – saaja aadress. Täita täielikult, näidates ära postiindeksi. Kui valite kohaletoimetamise pakiautomaadi kaudu, siis nimekirjast tuleb valida kohaletoimetamise koht.

  • Telefon on ühenduse võtmiseks, kui Teie poolt on valitud kohaletoimetamise viisiks "Pakiautomaat", Teile telefonile tuleb sõnud Pakiautomaadi ukse koodiga. Telefon märgitakse ära saadetisel ja vajadusel postiteenistused võivad ka selle kaudu Teiega ühendust võtta. Kui Te olete registreerunud ja sisenesite oma "Kasutajatunnusega", siis kõik andmed täidetakse automaatselt. Kontrollige üle veel kord. Veenduge, et kõik kaubad, milliseid Te soovisite soetada, on tellimuses märgitud. Tähelepanelikult kontrollige kohaletoimetamise aadressi ja kontakttelefone. Ja alles pärast seda klikkige klahvile "Edasi".

• Valige "Kohaletoimetamise viis" - Omniva Post, Omniva või Smartpost pakiautomaat ning klikkige klahvile "Edasi".

• Järgmisel leheküljel valige Teie jaoks mugav tasumise viis.

• Edasi Teie postkasti tuleb kiri koos tellimuse kinnituse ja arvega.

6. Kohaletoimetamise viis

6.1 Tellimuse vormistamisel tuleb olla tähelepanelik kontaktandmete esitamisel vältimaks viivitusi ja arusaamatusi saadetiste kohaletoimetamisel. Müüja eri kanna vastutust saadetise kohaletoimetamisega viivitamise eest juhul, kui ostja märkis ebaõiged andmed tellimuse vormistamisel.

6.2 Kaubad toimetatakse kohale Posti (Omniva), Omniva pakiautomaat (Post24) või Itella Smartpost pakiautomaadi teel.

7. Lepingu lõpetamine

7.1 Pärast tellimuse saamist – Tarbijal on õigus14 päeva jooksul taganeda meie internetipoes sõlmitud lepingust põhjust märkimata ning tagastada soetatud asjad.

7.2 Kauba tagastamiseks tuleb saata avalduse mille saad täita siin.

7.3  Teil tuleb saata tagasi meie internetipoes soetatud kaubad hiljemalt 7 (seitsme) päeva jooksul peale lepingu lõpetamise teate esitamisest. Tagastatavad kaubad peavad olema originaalpakendis ja ei pea olema kasutatud. Tagastades saadetise lisage arve koopia.

7.4 Pärast Teie poolt kauba tagastamist raha kantakse teile samale pangaarvele, millelt tasu teostati, hiljemalt 14 päeva jooksul Meie poolt Kauba(kaupade) tagasi saamise hetkest, tagastamisele ei kuulu postikulud, välja arvatud juhtudel, kui kaup ei vastanud Teie tellimusele.

8. Garantii ja tingimused

8.1 Racing24 OÜ kannab vastutust defektide eest Teile toodete üleandmise hetkest.

8.2 Toodetele garantii ei levi, kui:

• Toote kahjustus ostja süül (mehaaniline kahjustus).

• Defektid, mis tekkisid toote ebaõige kasutamise tulemusel.

8.3 Praakkauba tagastamisel firma kohustub remontima ja saatma selle Teile tagasi 15 päeva jooksul, kui toodet ei ole võimalik või mitteotstarbekohane remontida, me saadame Teile uue toote.

8.4 Kui on saabunud garantiijuhtum, tuleb saata meile vastava sisuga kiri e-posti aadressile: info(at)racing24.ee, märkides ära Tellija nime ja tellimuse numbri.

9. Isikuandmed ja nende töötlemine

9.1 Kõik, firmale Internetipoe külastamise ja ostude tegemise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalse teabena.

9.2 Isikuandmete allikaks on kliendisuhete tekkimine tellimuse vormistamisel Internetipoes www.racing24.ee.

9.3 Isikuandmed (nimi, kontakttelefon) edastatakse Teie poolt valitud ettevõttele, mis osutab kullerteenuseid.

9.4 Firma Racing24 OÜ kohustub mitte edastama isikuandmeid kõrvalistele isikutele.

9.5 Teil on õigus kontrollida oma isikuandmeid meie internetipoes ning võite neid muuta või paluda nende kustutamist.

9.6 Teenuse kasutaja annab oma nõusoleku firmale Racing24 OÜ tellimuse edastamise kinnitamiseks tellimuse koostamisel näidatud e-posti aadressile.

9.7 Registreerudes internetipoe www.racing24.ee kasutajana Te annate oma nõusoleku pakkumiste edastamiseks Teie poolt märgitud e-posti aadressile. Internetipoe Isiklikul kontol Te võite keelduda pakkumiste saamisest.

Tagastamine

 

Peale tellimuse kättesaamist Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul taganeda meie internetipoes sõlmitud lepingust ilma põhjust märkimata ning tagastada soetatud asjad.

Kauba tagastamiseks tuleb saata avalduse mille saad täita siin.

SaKauba tagastamiseks tuleb saata avalduse mille saad täita siin.isest.

Tagastavad kaubad peavad olema originaalpakendis ega tohi olla kasutatud. Tagastades saadetise lisage arve koopia.

Teie poolt kauba tagastamisel raha kantakse Teile samale pangaarvele, millelt oli teostatud tasu, hiljemalt 14 päeva jooksul Meie poolt Kauba(kaupade) saamise hetkest, tagastamisele ei kuulu postikulud, välja arvatud juhtudel, kui kaup ei vastanud Teie tellimusele.

Telli parimad pakkumised meilile:
Racing24 @ 2020 | Veebiturvalisuse tagab: veebikaitse.ee | Ostuturvalisuse tagab: ostugarantii.eeWebShopper